Friday, October 22, 2010

Izinku pergi...

kemalasan nak packing, hanya Allah yang je yang tau. nak2 plak, ni kali ke2 aku mengemas bag without barang2 isteri, just barang2 aku je. means? yele, aku je yang pegi, while my isteri akan ditinggalkan untuk sementara waktu. huhu....

mane aku nk pegi sebenanye ni? mm...ya, aku nak gi Laos, mengiringi my Deputy CEO, Dato' Kamarudin Hassan untuk meninjau satu projek Hydropower yang diilhamkn oleh anak jati Malaysia di sane. ya, semestinya 1 kebanggaan buat kita, dan aku yang menjadi sebahagian daripada projek ni, even secara tak langsung, ia dah cukup buat aku bangga. nak2 plak, ni kali pertama aku gi overseas. neves + takut + hepi, sumelah campur2. huhu.

hari ni 17 oktober...aku kena gerak awal dr kl...0615 am, and will be depart from KLIA to Suvarnabhum i'nal airport at 0910 am. Transit kt bangkok 2 jam, before proceed to actual destination, Pakse, Lao. It will be a long trip 4 me..aku cume risau pasal kesihatan aku ni je. harap sangat diberi keizinan dan kekuatan untuk mengharungi hari2 penting ni.

buat pwincezz mata bulat, izinkan hubby pergi ye...hubby gi working...i know its hard, but i believe, each of us will be fine. insyaAllah...

No comments: