Friday, October 22, 2010

HAPPY BIRTHDAY AYAH!!

Back to real world bro!! (to be continued...)

teringat mata ayah yang buntang bile dia marah aku, sebab masa kecik2 dlu, aku nakal n suke melawan...hihi. ya, my dad memang garang, tapi garang dia garang sayang.

he used to be a teacher..great teacher..lebih sesuai lagi kalau aku gelar dia sebagai educator. sebab pendidik ni lebih luas skopnya. ayah dah merantau jauh sepanjang kerjayanya sebagai pendidik. aku tak ingat bape tahun dia dalam dunia pendidikan, tapi memang lame..dah cukup untuk dia kumpul segala pengalaman pahit dan manis dalam bidang yg dia cintai sangat tu. aku tau, sampai skang ayah masih rindukan suasana kerja dia. xpe, legasi dia orang akan ingat sampai bila2...insyaAllah...

tu keje dia..
family? pegh...lagi best! of coz, he's a wonderful person! dulu, orang pernah ckp, aku ni anak ayah. ye la, mane2 je ayah pegi, aku mesti ikut. dari kecik, sampailah dah besar...ayah selalu n dah banyak tolong aku. aku tau n aku sedar, aku tak dapat balas setiap jasa ayah pada aku, dah terlalu banyak yang ayah lakukan untuk aku. sumenye nak pastikan aku berjaya dalam hidup. semakin dia berusia, semakin dia tenang n sabar melayan karenah aku.

boleh juga aku katekan, ayah yang 'sediakan' laluan dan ruang untuk masa depan aku. kalau aku xde usaha atas ruang2 tu sume, aku takkan sampai ke sini, dengan ape yang aku miliki skang. nak dikira ape jua baktinya untuk aku? tak terkira bro...moga Allah akan sentiasa melindungi ayah.

Ayah,
its ur birthday 2day...its ur 63rd. alhamdulillah, masih diberi kesihatan yang baik, dan kebahgiaan bersama kami yang sangat sangat menyayangi ayah. Moga Allah akan terus memberi kenikmatan usia, dimurahkan rezki dan terus berbahagia selamanya. From me personally, thank you so much, for everything that u've done for me. Its a lot, from time to time..i'll try to owes make u happy for being dad of mine..gg sayang ayah...may Allah bless u..Happy birthday Ayah...

No comments: