Thursday, October 7, 2010

Jamuan jamuan & jamuan

Alhamdulillah, tatkala ramadhan pergi 29 hari yang lepas...syawal masih lagi disambut meriah. bukan kerana kita lupa kenikmatan ramadhan, tapi sebagai umat islam, seharusnya aidilfitri itu sendiri punya keistimewaan dan pengisian yang baik yang perlu disambung dari susulan bulan yang sebelumnya.

jamuan aidilifitri silih berganti. dari mula syawal, sampai ke hari ni. klu tengok kt menara matrade ni sendiri, every week tak pernah 'reda' dengan jemputan. masing2 excited amik giliran untuk organise. ade yang bergabung 'meletop', ade gak yang bergabung 'kecik2', n ade gak yang buat private.

apepun, tetap meriah n happening! dalam banyak indoor invitation, aku tak dapat pergi 1 je, dahla orang sume kate time tu plg meriah, well..aku tak bape sihat mase tu, nak2 plak aku bz dgn keje semasa. my wife slalu ckp, klu gi jamuan, when I wasn't there wit her, diorang mesti bertanya, wer am i? so, my wife akan selalu ajak aku join wit her frens, who is oso mine, untuk attend jamuan2 tu.

menu of d year??
credits to satay! lemang! nasi impit & ketupat! rendang & kuah kacang!!
congratulations!!
hari ni, aku rase this is the last day la untuk jamuan2 kat menara matrade. alhamdulillah, juadah2 hari ni sumenye best. merasa sume, tp dlm kuantiti yg sikit2 la..hihi..same gos to yg lepas2 jugak, credits utk sume yang dah menjayakan jamuan2 sempena aidilfitri 2010 ni. bersama berkongsi rezki. insyaAllah, moga diberi kesihatan dan lesempatan utk bertemu skali lagi pada ramadhan dan syawal yang akan datang...

No comments: