Tuesday, January 4, 2011

Tulisanku bacaanmu...

menarik bila ada something new yang boleh dibaca. honestly, bukan senang nak buat sesuatu yang baru kalau dalam diri takde persediaan yang sangat rapi. bila sebut sesuatu yang baru, semetimes sesuatu perubahan dari satu benda lama kepada benda yang baru pun boleh dianggap sesuatu yang baru. innovasi? revolusi? atau evolusi? pilihlah salah satu terma yang sesuai dan sedia yang awak orang sume mau buat.

ya, since new year 2011 baru masuk hari keempat ni, masih berlegar2 lagi dalam kepala kita apa yang kita maukan untuk tahun baru ni. ya terbatuk2 insan2 bernama azam di seantero malaysia ni, Norazam, Mohd Azam, hihi... bilamana mereka akan jadi sangat popular bila dah sampai akhir dan awal tahun ni. apa azam u? apa azam awak? apa azam kau? apa azam anda? apa azam kitak?

sempat bertanya dan bercerita dengan kawan2, ape azam masing2. sempat juga menyinggah blog2 sahabat yang hampir sumenye bersemangat nk berkongsi impian 2011. ade yang dah list down, ada yang carry forward dr last year...macam2 ada..hihi. apepun, sumenya harus bermula dan diisi dengan azam dan niat yang baik. paling menarik, frasa yang digunakan, "kami mahu lebih" untuk setiap perkara, contohnya, mau lebih kasih sayang, mau lebih usaha, mau lebih kejayaan..terima kasih kepada seorang kawan kerana sudi berkongsi frasa menarik untuk tahun baru ni!

untuk adek sy, yang baru mula berblogging semalam, syabas! sebab dah buat something yang baru, especially bila dah ada masa lapang skang ni. he just finished his SPM exam last month. i believe that he has done his very best! more or less, the important thing is? we've tried our best!

so adek, isi masa lapang ni sebaik2nya...owes feel free to give ur hands to mama & ayah. klu ade bajet, nak datang kl lepak ngn bg'G n kak sofia, its our pleasure...mintak izin mama ayah dlu ok? so, happy blogging bro!

untuk kawan2, feel free to visit my bro's blog http://faidznoor.blogspot.com/

3 comments:

faidznoor. said...

orite bro..thnx for promoting my blog!

SangRatoo said...

heheh..nanti akak terjah hokey.. :P

ZZnoor said...

sila sila!! jom ramai2 terjah!! hihi...thanks jue.