Friday, March 4, 2011

Full of File?

alhamdulillah...sejak peristiwa 'merah' tu terjadi hari isnin hari tu, huhu...sangatlah kecewa sebab, dah lama sgt dah benda tu tak happen, which is aku pun dah tak ingat dah bile last time aku lambat masuk ofis...dah la lambat 2 minit jew..huhu.

so lepas hari tu, aku target untuk gerak dr umah lagi awal drpd biasa...sbb lately ni traffic kt umah aku otw to ofis ni susah nak dijangka. serius dekat je sebenanye, tapi aral disebabkan kete dan manusia yang tiada had, mm terpaksalah redha.

termasuklah hari ni, gud gud, selesa je sampai ofis, tak terlalu awal, n of coz tak lambat. bila tengok jam kt tangan, waktunya sama ngn kt thumb machine, aku tak mungkin lambat lagi lepas ni!! nak diceritakan pasal ketibaan aku kat ofis, terus jmpe my colleague, daus.

"G, nk tgk tak email dr account...ha, ni senarai file yang diorang nk utk audit" "bile diorang nak?" "hari ni..." whattt??

so? selera nak breakfast td terbantut kjap, tapi fkirkan pasal pwincezz mata bulat, terus call dia utk buat rutin biasa, breakfast before start anything..hihi.

tp honestly, within this 4 years, ni lah 1st time unit aku kena audit ngn external auditer...penuhla file2 kt tempat aku & kaklin. untuk file2 claim yang bernilai berjuta2 ringgit tu, dah xde masa nk gelak2 dah..at least utk hari ni. sometime kte rasa keje kite sempurna, but nothing's perfect kan? so bila breakfast td pun, just telan je...tp kepala pk file2 yang nak kena audit tu je..huhu.

so, tadi...aku ngn kaklin, yang berhempas pulas setelkan file2 yang nk kena audit. file2 keje ktorang ni, lain macam skit...1 file utk 1 projek, tapi dia punya contents, sangatlaaaa byk n tebal!! hihi...honestly, aku n kaklin puas hati, sbb apa yang kami cari sume ade, sume jumpe. bagus gak bile time audit2 ni, so that kite tau keje kete, every documentations is in order, mmg kebaikan untuk ktorang gak.

start dr 9 am, sampai kul 12.15 tadi, alhamdulillah, so far ape yang di depan mata, file2 tu sume ok. tp bile dah sampai kat mata auditer, hihi...satu sen pun leh jadi isu tau! insyaAllah, moga sumenye ok. kalau ada yang kurang, akan cube diperbaiki.

ok, wish me n my team gud luck!!

No comments: