Wednesday, March 30, 2011

Immediate status??

okey, like this guyzz, ape jua perkara yang dah happened or bakal happen hari ni, sumenya dah dirancang Allah SWT. dan aku, sebagai hamba, juga sahabat2 aku yang lain, menjadikan samada ia lebih baik atau tidak. tapi semestinya aku mahu yang baik. korang? wic one?

skang, aku bersama pwincezz mata bulat di suatu tempat yang bukan asing bg kami. sumenye kerna persediaan untuk hari istimewa esok..apekah? ha! jangan bertanya pada diri sendiri sekarang, sebab yang hanya ade jawapan adalah kami berdua sahaja. hihi.

cume, aku dah tak sabar menantikan saat2 selepas waktu yang tengah aku lalui skang ni. ye tak saba ni! kalau nak bercerita hal2 kat ofis tadi, ya tak banyak benda yang aku buat, mungkin juga aku terpaksa akui, aku hanya memikirkan modus operandi yang aku rancangkan bersama teman2 baik, ya sangat penting, dan sangat penting! hanya boleh diceritakan dalam blog ni selepas sume tu terjadi.

aku doakan, sumenye seperti dirancang, sumenye seperti diharapkan. untuk saat ni, aku berharap sume dapat bersabar, insyaAllah hari ni akan berlalu dengan begitu indah.

1 comment:

ZSqueenbee said...

ooooo ade sumting upenye berlaku after blk dr salun ni ye..no wonder hubby nmpk worried semcm ye..bkn sbb tggu sayang lme sbb ade plan tersendri d umah ye..tankz sesgt tuk SUPRISE PARTY tu..hihi I LIKEEE...tankz jugak sudi menemani sayang..