Sunday, May 30, 2010

1st Part? Done!!

Assalamualaikum...hari ni bangun pagi...lepas je subuh, aku tak membenarkan diri aku tido, even aku tau aku ngantok!! huhu...nape aku xnak tdo?? sebab hari ni ada kenduri doa selamat...insyAllah...jemputan, ayah mama dah tlg uruskan. Memang terbaeekk!!

Kenduri doa selamat hari ini, ada bacaan surah yasin, tahlil dan doa selamat. InsyaAllah, pahala surah yasin dan tahlil akan kami sedekahkan kepada arwah2 bagi ahli keluarga kami. Doa selamat, adalah bersempena dengan mohon restu untuk perlaksanaan resepsi perkahwinan aku...


Alhamdulillah...misi untuk 1st part, selesai sudah. Terima kasih kepada sume hadirin yang telah datang...VIP, my nenda...mmuahh..love u owes nenek...utk teman2, jiran2, sedara mara...terima kasih banyak2..deen catering?? makanan terbaekkk!!

untuk my family...anda sume adlah yg terbaekk!!i love all u!! Jazakallah..


tgh dok tunggu jemputan datang...

kite duduk2 dlu...
abg yg bz ngn BB nye..huhu

skali skala posing ngn mama..hihi
alesha yg owes rs terpaksa bile nk bgambar dgn org lain selain ayah & ibu dia...

antara jemputan yg hadir...


No comments: