Monday, May 31, 2010

Adek,GG,ELLE bergabung!! meletup!!

Isnin datang lagi!!! Mm..hari ni aku gerak sorang dari seremban. My pwincezz mata bulat sedang asyik dibuai mimpi di teratak tercintanya...Petrajaya Kuching.. tatkala aku 'berjuang' dgn 'monday bluezz' ni...hihi.

Adek keep asking me..."bgG dah upd8 ke psl kte men boling hari tu??"..ye ye dia suruh aku cite..(kalau dia menang xpela...haha!!adek? jgn marah ye...JJ) Ya..last saturday, we went to Seremban Parade for lunch (cmne aku leh lupe nk amik gmba kt pizza hut,uuu). Aku, adek & kaklin wat misi 'trezz' masa tu. Makan bertiga, tapi oder mcam nk makan 5 org..hihi...rezki namanye. Alhamdulillah...

Aku lak, tibe2 terasa nak men bowling...terus aku gunakan 'tiket' adek aku...camne? camni carenye..."Kaklin, adek ckp kt GG smalam, dia nk men bowling..." lebih kurang camtu la..haha. Kaklin iye kan aje...

Lepas je lunch..trus ke venue...Ampang Bowl @ Seremban Parade..men 2 game..memang beshla!! Bowling ni..klu nak men, kena ade feel ceria & happy ever after...x kisahla longkang ke..ape ke..klu tak, or men srius je...even strike pun..kte xkan having fun. Klau xcaye...cube try test..hihi..

Rentetan & keputusan 'kejohanan' bowling antara Adek, GG & ELLE adalah seperti berikut..hihi.




I wish my pwincezz were here...huhu...klu x, blh tgk dia pkai bola 'pink'...
nanti kte men bowling sesame ye sayang...kite kalahkan mereka!! haha!!

Yay!! I WON!! gud game guyzz... aha!

No comments: