Monday, May 24, 2010

Semalam...

Yay!! hari ahad!! (ni semalam..). Malam hari tu aku tak ingat kul bape aku tido.huhu. Lambat gak. Ya..aku mem'bz'kan diri dengan update 'Aku Ada' and surf facebook. Aku lebih focus kat 'Aku Ada' sebab aku rasa memang itu dah jadi hobi baru aku, blogging!! hihi.. Aku tido kat ruang tamu je, macam biasa..kalau balik seremban, memang ni la tempat aku beradu. Bak kata adek, 'bilik tido paling besar' kat umah ni. hihi.

Mama ada tanya, whether aku nak tido kat bilik 'baru' or tak. Aku taknak, sebab nak simpan untuk betul2 dah jadi pengantin nanti. hihi. Baru naik serinya. Tapi aku dah test, memang terbaeek..espcially tilam & cooler baru. Tibe2 nampak luas bilik aku tu. Alhamdulillah, dah almost complete bilik baru aku tu. Thank u mama ayah. Thank u sooo much. Mmmuahh!!

Plannya, nak tengok final champions league final pagi tu. Inter vs Bayern! mm...biasela, kalau dah bukan team sendiri yang main, memang susahla nk bangun balik n mengorbankan masa emas aku kt umah tu. Beshnye tido..

Noor Babies ada kat umah, riuh dibuatnya. Affiq, Athirah & Alesha sume tido sini. Ibu dia gi course, ayah diorang lak ada Mighty Ducks project kat K.Kangsar. Affiq & Athirah, as usual..slalu bz dengan 'playhouse disney' dia..Alesha plak?? hepiii je..sume orang dia panggil. Ageee...sronok aku tengok dia...dah makin aktif & lincah skang!! gud gud!! comelll!!!

Pagi semalam...dah terdengar kaklin & mama susun program. Ayah? Abg? Awan? masing2 dah ade program!? takleh jadi ni?hihi...lantas..(ceh lantas..) aku ngn adek pun wat program jugak. Misi?? hihi..(berani cakap ni sebab dah bgtau pwincezz...) cari kasut baru!! ya, aku tau dah ada hantaran kasut (bak kata pwincezz,hihi), tapi ini untuk aku pakai masa depart gi kuching nanti. At d same time, leh wat koleksi...blh tukar2..btul tak sayang?? Venue?adela...

Pagi semalam jugak...my pwincezz mata bulat ada program. Seperti biasa, kami update ourself via msg & calling2. She's ok, proceed her day wit nia.

Adek dah sibuk lapa...aku pun lapa...ape lagi? jom mamam!!! venue?? "dek? nak makan ape??" Dia asyik jawab tak kisah, ape lagi ikut selera aku..n kebetulan selera ktorang same je..hihi. Jom gi A&W..besh besh..float & mozza burger!! superb!

Keep msg wit pwincezz...aku ade cakap...after lunch, aku akan gerak balik KL. Cakap ngan adek..."Since takde sesape kat umah, mintak tlg farhan (my cousin) utk hanta bg'G gi stesen komuter...blh??" Farhan ni baru gak dapat lesen kete, mesti tgh bersemangat nak driving ni!! hihi..dia pun tengah menghitung hari, tunggu masa nak register UiTM, Arau. Dia dapat amik course Sivil Eng. gud gud!! congrates bro!!

Tengah kemas2...mama kaklin dh sampai. Awan mmg ada kt umah. Ayah, Abg & Noor babies je yang takde. Means, aku tak sempat nk jumpe diorang before aku balik KL. Biasela, bila nak balik KL, klu aku tengok muka mama, mesti aku sedih. Mama sempat bagi aku 'ubi tumbuk' lagi. Siap ngn 'slurpee' lagi. Comella mama ni!

"Mama..agee balik dlu ye..nexweek insyaAllah...agee balik lagi ye...tq 4 everything...mmuahh.." Tu la ungkapan aku before gerak dr umah. Kish pipi kaklin yg sgt comel dan gebu tu!! bubye sume..agee balik dlu..assalamualaikum...

Pwincezz!! I'm coming!!

Ini semalam...

No comments: