Wednesday, May 26, 2010

Sunflower 'berterbangan'...

Dari kelmarin, sampaila hari ni..aku menyusun kad jemputan. Resah sangat bila fikir nak edar kad ni. Jemputan daripada ayah mama dah lama setel. Aku rasa, since akhir bulan 4 lagi ayah dah start 'bukak ofis' nak setelkan hal2 jemputan kenduri aku nanti. Memang hebaq la ayah aku tu.

Phone directory ofis aku 'selongkar' 1 per1. Ke mana dan siapa yang harus ditujukan kad aku tu nanti. 'Highliter hijau' jadi peneman setia aku, jom 'warnakan' mereka2 tu sume. aha! Aku notis, kad aku tak cukup untuk bagi kepada mereka2 yang berkenaan secara personal. Apepun, apa yang termampu, harus dilaksanakan, dan aku berharap rakan2 taulan, sahabat handai, tak kira jauh atau dekat, dapat menerima dan memenuhi undangan aku tu nanti. InsyaAllah.

Kad jemputan aku ni dah siap mid Mac hari tu..alhamdulillah, bagi aku & pwincezz mata bulat, ia dah cukup sempurna. 1st thing yang ktorang fikirkan, we want something different...ya, i mean konsep kad tu...but stil reasonable in every each concept. Draft text sume dah go thru 'pemeriksaan' kedua2 org tua daripada kedua2 belah pihak. Tapi banyak kali gak kot, amend sana sini.

Thanks to Mr Yap from Sunflower, IKANO...he help us a lot. Sudi & sanggup melayan karenah aku & my pwincezz mata bulat sepanjang proses menyiapkan kad jemputan tu. He always try to make us feel comfortable & confident to deal with him, even at one point we face a problem here & there. He guaranteed that he will give the best service & satisfaction. Ya, overall I think he proof what he said...

Misi jemputan 'dalaman' bermula. Aku bergerak berseorangan semalam...floor by floor. Start from 2nd floor, until 22nd floor. Pegh!! 2o tingkat aku jalan2!! Nasib baik ada lif! haha!!! Bile sampai certain floor yang aku tak biasa gi, memang rasa janggal semacam. Sempat gak kna interview from certain person. And ade jugak yang still tak tau dengan sape aku nak berkahwin?? sriusly aku tak sangka. Tapi ok, tu bukan 1 masalah, yang penting dengan adanya kad jemputan, diorang akan tau dan terus tau. Gud gud. Paling gerun, bila sampai tingkat 22 le...'BIG BOSSES' sume kat sini. Aku cume berkesempatan bagi by hand kat Dato' KH je. Its a great owner for me to meet him & give d card personally..Overall, misi ni sangat best!! 1 pengalaman yang menyeronokkan!! yay!!

Proses jemputan masih dalam perlaksanaan. Belum sepenuhnya selesai, dan insyaAllah I will try to make it done within this week gak. I just hope, ya..i know I'm unable to provide all the cards personally to all my friends, whether MATRADERS, UNITIANS, GEORGIANS, SKTPJIAN or others...but I really hope that they will understand. I will try other ways to ensure that all my friends were invited & acknowledged for my big day. InsyaAllah.

Dear friendzz, kindly check ur email & facebook ya.

My 'e-card' will flying to u soooonn!!!

No comments: