Monday, May 3, 2010

Saturday Fever, Pizza & Jusco Midvalley City.

Salam semua...

Kepenatan semalam (bayangkan hari ni hari Sabtu,ok?) masih lagi terasa.huhu. Kemeriahan main bowling sikit2 hilang dari telinga & minda. Sampai je umah aku semalam, huh...aku terus lena dibuai mimpi...

Lantas?aha!..bangun lambat di pagi sabtu...besh gak tido...tapi badan lenguh2, tangan especially...ye la kan...ntah bape kali tangan aku hayun untuk buat bola bowling tu bergolek ke arah pin2 tu sume! klu strike sume xpe..hahaha!

Bangun je..terus call my pwincezz mata bulat...''krrring kringg!!!" (ala2 phone lama gitu...hihi).."sayang..wake up!!"..hihi..sedutan la ye..sikit2 je.

Dipendekkan kisahnya...aku teruskan program sabtuku bersama pwincezz mata bulat dan...dan... dan..?? aha! since nenek hajjar balik kampung, so tatak elin menggantikan tempat dia sebagai peneman sofia. ala2 KRU..aku,sofia & tatak...
Masing2 lapar...time breakfast dah terlepas, so yang tinggal...waktu lunch...takkan nak terlepas time lunch gak?? tidak bisa kami tahan lagi kelaparan ini!!!
ape lagi?? BRANCH TIME!!! (breakfast+lunch). Destinasi venue?? pizza hut tesco damansara perdana..memang terbaeeekk!!

Actually..aku terlupa kejap...hari sabtu hari tu...1 Mei..bersamaan dengan hari buruh (Selamat Hari Buruh sume)...maybe tu jugak sebabnya crew kat pizza hut tu sikit & xcukup tangan??!! tapi itu bukan alasan untuk diorang abaikan customer2 yang penting dan lapar macam kami ni??!!!(kenapa tiba2 emo ni?hihi)...yap..service lambat...amik order lambat..nk bagi menu book pun lambat...alhamdulillah..perut kenyang, tapi masih ada rasa kurang puas hati dengan layanan yang diberikan. Tapi sepanjang pengalaman aku makan kt pizza hut ni, service paling baeekk yang pernah aku dapat dekat..Mahkota Parade, Melaka..tapi xtau skang ni crew kat situ still sama atau tak...bolehla cuba kalau nak.

Destinasi seterusnya...kami ke Midvalley City...lame gak dah tak pergi sini...senang pulak dapat parking...even orang ramai gilss..biasela sabtu kan...misi utama?nak gi jusco...cari barang2 aku untuk honeymun nanti..yay!! my pwincezz mata bulat ni sangat committed pasal honeymun, same gos to me actually..hihi..tapi dia dah cakap..'B, u just sit down, and let me handle everything'...in other words? hari ni, kami nak shopppinggg!!!shopping ape??adele...

Alhamdulillah...semua yang dirancang...berjalan dengan baik. Dalam kepenatan, masih ada kekuatan untuk kami teruskan apa yang perlu diteruskan. Moralnya...alasan untuk tidak melakukan sememangnya ada...tapi bagaimana untuk mencari jawapan bagi melunaskan alasan..itu yang lebih baik untuk dicari..

ok wrap up!!


No comments: