Monday, May 24, 2010

Semalam..Part 2

Alhamdulillah...sampai je stesen komuter seremban, tren pun dah redy. Luckily I have touch& go, so that takyah susah2 nak beratur beli tiket. Pantas dan mudah dan? efektif!! aha!! Rasanye masa tu dalam kul 2.30. Since aku antara yang awal masuk tren, dapat gak seat! yesh! tapi aku rindu gila nak duduk seat yang tebal warna kelabu tu...last aku duduk seat tu masa aku kerja kat tempat lame, which is 3 years ago..huhu..dh sgt lama dah tu..xpe, yang penting aku dapat duduk!! aha!

Duduk je seat, then tren gerak..aku msg pwincezz mata bulat.. alhamdulillah, cuaca ok. My trip shud be fine and reach the destination safely.

Aku cuba tido, memang ngantok...tapi tak boleh. Cuba lagi, dapat gak lelap even sekejap. Mulalah dahi aku berpeluh, panas. Pastu, jangan harap nak tido, tak selesa kot.huhu. Nasib baik, makin jauh perjalanan, makin sejuk aircond tren.

Forwaaardd!!
Yay! dh sampai KLsentral!! ramai gak orang hari ni. Biasela, hari Ahad. Kalau gerak petang lagi...lagi ramai orang. Msg untuk pwincezz mata bulat dah aku sampaikan tadi. Just in time, dia sampai sama ngan aku. Memang terbaeek la. Pwincezz aku pun sibuk hari ni. Sementara menunggu aku sampai KL, dia pagi2 lagi dah kuar gi Jln TAR wit nia...jalan2 cari barang le. hihi. Pastu gi Tym square, n then lunch kat Curve. Pastu, jemput aku lak kat KLsentral...syian dia ulang alik..(kerana cinta, buat apa saje..hihi..mesti pwincezz nak muntah ni..). Thank you sayang jemput hubby...I love u.

Plan malam tu?? ape lagi!! Konsert Mentor le! venue...Auditorium MBSA, Shah Alam. Penat, tapi tak saba sebenarnye nak tgk show mlm ni. Ila's turn. wish her good luck!!

Malam semalam, pengurusan masa adalah lebih baik berbanding las week..sampai je dewan, ade 35 minit before start. Tapi audience dah penuh. Misi mencari seat untuk fan ila bermula. Gud! dah reserved!!

Best!! Kali ni makin meriah. Fan dah bertambah. Makin gempak. Before masuk dewan td, jumpe Bro. Yassin, alamak...encem, rambut dah pendek. Ha, confirm jadi judge malam ni. I'm expecting it will be a great showdown!! go ila!!
Haha!! sampai turn ila, camera dok view ktorang...kami nk menyorok!! how? hihi..banner kan ade...tapi best..kitorang tak menjerit suke2 hati je, Ila deserve the best support from us!! and we give the best from what we have!! Jeritan batinku sang by Ila...was superb!!

JOE & ILA MY FEVERET!!! haha!! cayala pwincezz!!


Ila menang!!! she lead by one point for overall marks. Shaq & Nani followed closely. Korang memang besh.

But ya..nex 2 weex, aku ngn pwincezz mata bulat tak dapat attend konsert diorang..ya, we r goin back to kuching. Syian gak tgk Adi semalam, membayangkan takde wakil family dia for his nex concert. Dont worry bro, our prayers will owes be wit u!! Just keep up the gud work & give ur very best!! InsyaAllah..u will get what ur sis got last nite..

Ini semalam...

No comments: