Thursday, May 27, 2010

Our 'E-Card'

Khamis datang lagi...hari batik 'sekerajaan' namanya!! hihi... Hari ni, aku pkai batik hijau, hadiah dari kaklin. One of my feveret ni, sebab cantik, sebab ia hadiah..n then..sebab...aku sukelah!! hihi... Macam biasa, tengah syok2 buat keje mengadap pc semalam, 'datanglah' notis mengejut dari IT. Tapi bagus...bagi alert sikit MATRADERs ni.. aha!

Alhamdulillah, hari ni...27 Mei 2010, tepat jam 9.30..ye ke? aku pun tak bape ingat, lambat sikit kot..lebih kurang le..mm.. aku dah shoot jemputan via 'e-CARD' to ALL MATRADE HQ users..aku jugak dah buat 'special' invitation for my beloved Services Section Colleagues, also for my 'Wonderful Ladiezz Kickers' (Go Fight Win gurlzz!!) and last but not least for my Unitians and ex-Alphas..The rest? belum lagi...aku blm boleh sign in facebook lagi. Soon..

Berdebar je rasa hati bila nak tekan tab 'send' tu...huhu. Aku berharap sangat 'e-CARD' aku & pwincezz mata bulat akan diterima baik oleh sume pihak. InsyaAllah, kalau niat kita baik...akan baik juga jadinya..insyaAllah.

Dengan 'e-CARD' ni, aku banyak terima reply dan ucapan daripada teman2 yang mengenali. Terharu sangat dengan kata2...ye, kata2 tu ibarat 1 doa dan restu...alhamdulillah, ini 1 penghargaan buat aku & pwincezz mata bulat..moga doa & restu ini akan terus berpanjangan. Berbekalkan kata2 dan semangat mereka juga, aku mengharapkan kebahgiaan akan terus mewarnai kehidupan kami dan insan2 yang mengenali, mengingati dan menyayangi kami...



Alhamdulillah...aku dah sampaikan hajat aku & keluarga.

No comments: