Tuesday, March 8, 2011

Kisah 3 budak sengetzz

may i introduce...sofia, nadi & jaja

3 budak sengetzz ini berkawan baik...persahabatan mereka kini dah berusia hampir 2 tahun. bagaimana mereka bermula, saya xmo cerita...cuba tanya pada mereka, nescaya banyak kisah suka duka yang dah mereka tempuhi bersama. gambar2 di atas diambil masa kami sume jalan2 bersama hari sabtu (5/3/11) hari tu. cantuman gambar2 ni hanya 0.1 peratus je daripada baaaanyak lagi saat2 manis bersama mereka. mereka punya peranan masing2 dalam hidup saya, semestinya sofia, isteri saya..nadi n jaja, sahabat baik saya. saya doakan, persahabatan sesama mereka dan persahabatan mereka dgn saya terus dipelihara olehNya, dan sentiasa dihiasi kasih sayang yang ikhlas dan tiada taranya. moga Allah merahmati hidup awak orang sume.

7 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

Semoga adik2 ini berbahagia dan berpanjangan ke akhir hayat... tatak doakan kalian kuat dan tabah walau apapun rintangan yang mendatang, seperti selama ini.. Amin... :))

UrBelovedWiffy said...

tatak, kalo tatak ade msti tatak part dr kami dat day..huhu..tatak sudah jauh tp tetap dekat d hati kami..sayang tatak kami yg cowang ni..

kpd sahabat sye, moga kita trs bersama smpai ble2..ape yg saya harpakn keikhlasan ketulasan kita dlm berkawan..insyaAllah persahabatan kita akn trs d berkati & dilindungi..

ZZnoor said...

ya..doa sy jugak utk mereka...dan tatak pn kna tau gak tau...tatak selalu ade dalam hati mrk...same gak ngn adet...slalu ade ni..hihi...

NM02 said...

semoga kebahagian persahabatan antara mereka terus kekal selamanya. sahabat yang sejati akan sentiasa mengharungi rintangan dan susah senang bersama.

ZZnoor said...

insyaAllah sis...

NadiahNaddNadi said...

sy salu sedey la bila bce.. adehhh.... ni la puncenye, dalam hati ade taman! ha'a, kalau laaaa tatak ade same! confirm suma tempat kita g habes bergegar!! tayanggggggg sgt kat kowangggg!!

MrS JaJa said...

Alhamdulillah..persahabatan kami dah 2 tahun..syukur..knowing u guys, are the best...Allah aturkan yang terbaik untuk kita semua...Matrade, tempat saya menimba ilmu masa buat praktikal, berjumpa dengan kawan yang terbaek dan tersayang, berjumpa jodoh yang dicintai, bakal suami..All in one..Alhamdulillah...