Monday, August 30, 2010

2nd thing is...

Happy Birthday Awan!! its ur 29th!! alhamdulillah, tahun ni sangat special untuk Awan...ya, 1st time birthday with his beloved wife, n then? 1st time jugak birthday with his newborn baby girl!! alhamdulillah...semalam birthday Aufa, hari ni? Awan plak. kebetulan yang menarik ha.

Awan & Agee @ Langkawi.
Awan..or Idzwan Noor Shahidan...my 2nd eldest brother..aka my bestfren. aku xtau kenapa, klu nk diikutkan, her face like chinese look. cube korang tgk betul2. ha? same? hihi...ramai yang cakap camtu. muka Awan ni la yang paling same mcm aku.

di hari pernikahan Awan.

Since our age just 2 years different, we r soooo close. ya, honestly...memang aku rapat dgn sume adek beradek aku, tapi each one them ade keistimewaannya. tu yg beshnye!! hihi..

di hari persandingan Awan, Shah Alam.

Awan ni, teman aku bergaduh, srius punye gaduh. hihi. teman aku masa mandi, main bola, n macam2 lagi la. masa mandi tu, time kecik2 la...tapi klu main bola...sampai skang..tapi last time dapat main bola ngn dia, tahun 2008 kot. masa tu main kt sebelah umah je. besh giler. now umah tu dah ada penyewa, so mmg xdptla. sedih..huhu

with his lovely wife...Ainun Maziah Saidina Omar

Byk sgt kenangan manis aku ngn Awan ni. dlu aku pnah panggil dia 'Baiwan' sebab? 'Bang' + 'Iwan' = BAIWAN. tapi bila dah besar ni, mcm xmanis n xsopan je bunyinya..aku slo2 tuka jadi 'BangWan'..n now aku suke sgt panggil dia...'Awan', sebab? 'Uncle' + 'Iwan' = AWAN. ni panggilan untuk anak2 buah dia, tapi mcm manja je kan..so aku proceed je la, Awan.

Dalam byk2 kenangan besh ngn dia, 1 ni la yg paling aku ingat...Awan yang ajar aku dengar lagu2 nasyid. 1st lagu nasyid yang aku dengar, 'Merancang Kerja' by Anugerah (skang Nowseeheart). Pastu..lagu 'Pertemuan di hari raya' by Nadamurni. Seriusly besh lagu2 ni. sape yg pernah dengar, mesti korang tersenyum. pastu, aku selalu 'jamming' ngn dia, rakam2 nyanyian kami...pastu dengar balik...really sweet that time. rindunye nak nyanyi2 ngn Awan.


Untuk Awan,
thanks for being a good brother. u r so special! rindu sangat masa2 kita budak2 n muda2 dulu. hihi. banyak sangat nk cakap untuk Awan, tapi...doa GG sebagai pengganti ye. semoga terus berbahgia bersama isteri dan baby tercinta. GG sayang Awan. May Allah bless u bro.

*This is 2nd thing in 2 dayzz

1 comment:

Galuh Cendra Kirana said...

ooooo!!! this is itttt!!! tahniah awan n family adet Gg seluruhnye! wowww!! excitednye dier ade anak buah baruuuu