Tuesday, August 24, 2010

salahkah aku?

ntahlah...tbe2 aku rasa terasa. ntah camne perasaan terasa boleh ade dalam perasaan aku ni? huhu. bukan kerana aku rasa terpaksa untuk merasa perasaan terasa ni, tapi mungkin dah tertulis dalam azali. mm...mungkin perkara tu kecik, remeh, nampak mudah, namun hakikatnya perasaan terasa tu kalau dah nak datang, aku rasa biarlah dia singgah sekejap dalam hati aku ni. ye, memang aku jenis yang mudah untuk memaafkan, tapi sekali sekala tunjuk sikit yang aku jua wujud perasaan terasa, biar orang lain tau aku ni insan biasa. aku merajuk? biarlah. aku tanya pada isteri, salahkah aku? isteri kata, tidak. takde salahnya. maybe dia rasa pelik, kenapa tiba2 aku berperasaan camni, dan aku dah jelaskn pada dia, dan dia faham. jarang aku terasa, bila ada masanya dah terasa, bagi aku sedikit masa, untuk aku bertenang. tak lama, kejap je. ala, kalau ada yang peduli pun, isteri dan tatak aku. tu pun dah ckup bagi aku, alhamdulillah. banyaknya 'rasa', banyaknya 'tapi', tapi itulah yang aku rasa, terasa.

4 comments:

Pn s.a.y.a.n.g said...

alala chomel suami sayang majuk ye..meh cni sayang pujuk meh...jahat kn org wat hubby cayang cenggitu...alaaa no woriez ye hubby...im owez ere 4 u..[seriusly 1st tgk dia trse camni]..kowank2 yg wat suami aku trse tu g minta maap...

Sue-Rya Qistina said...

Zz:

wah...jiwa sensitif ni..

niezzareena said...

aik??? sensetip tetiba. ada papa ka? puan sofia, sila jawab. ke.....????

En Hubby said...

biarkan diri ni pergi...mententeramkan jiwa...hihi