Tuesday, August 17, 2010

'Aku Tak Ada'

huhu...15 minits more before i end another 8 hours in 5 days work. mata pedih lantaran tido lambat malam td. rehat ntah bila akan ada cukupnya. tapi elok jugak, dalam bulan baik ni, memang kita tak digalakkan untuk tdo lebih drpd yang sepatutnya. tapi dalam kes aku ni? mm...nanti aku cari jawapannya.

since yesterday, i'm keep alerting myself. i have an exam tomorrow!! huhu. ptk 2nd time, generic & functional. last time, "3-1" rsanya, or "1-3"..sriusly tak ingat. wat ever it is, i'll try to improve. formats change, pro & cons. tu biasa, nothings perfect. my part? just make it the best.

study baik2, pause it for a while updating 'aku ada'. ya, i'l do my best..i have all the materials, n now, its all on me..so hari ni, 'aku ada' has been paused. hari ni, 'aku ada' being 'aku tak ada'. wish me luck guys. to all candidates, good luck to us all.

2 comments:

NadiahNaddNadi said...

suka lah word 'aku tak ada'... nasib baik dgr kata... gud2..all the best!

my-niezzareena said...

mr. zz.... gud luck ye. insyaAllah, mungkin ada sinar disebalik bulan yang penuh keberkatan ini.