Monday, August 16, 2010

Tq kaklin! Tq adek!

alhamdulillah...we save landed in KLIA at 2045 pm. huhu...sejuuukkk!! meals dalam plane bungkus bawak balik, sbb aku dah kenyang masa brbuka tadi...

kaklin n adek dh tunggu...aku n pwincezz dah sorong trolley kt pintu kuar no.3. dah nampak nce8512, city kesayangan my beloved sis tu. pwincezz dari td senyap, huhu...dia hemam. syian dia.

otw back, adek sempat ajak kaklin gi drive thru mcd? uuuu...double gcb kate dia. pegh. nasib baik aku stil kenyang lagi, klu tak, up 1 lagi..

aku just oder desert, hihi...mcflurry oreo..besh besh! dalam sayu wajah pwincezz, yang mere melek dan kepenatan tu, aku smpat bertanya..."sayang, if u wan anytg, tell me ya.." den? "sayang nk tu...nak ice cream.." hihi..

well, tq kaklin! tq adek! jemput kami kt aport! to mama ayah, sori sbb xdpat jumpe lame...smpai je umah, xsmpat nak makan2 dlu, pwincezz dah tantok sgt, well aku sebuk mengemas barang utk blk kl. pastu sahur pagi td, dapat gak mamam ngn ayah mama kaklin adek...ok la kan. insyaAllah, dis weekend, agee balik ye.

No comments: