Friday, August 6, 2010

gotcha!!

pwincezz nak hotdog! dia nak mamam hotdog! dia nak mamam hotdog utk lunch! so, aku nak gi beli jap! venue? pantry kak ros, tingkat 10. ok! aku gi skang! xleh lmbat2, nanti pwincezz aku lapa. jom gi beli!

now, tekan lif gi tgkat 10. mm, aku sorang je dalam lif. so det, xkan singgah floor mane2 la kan. ok den, sampai ke destinasi! depan lif, terserempak dgn sorg kawan. ye, kat tingkat 10. venue? skali lagi! pantry kak ros. ok jom gi!

masuk je, eh? mana pantry kak ros ni?? dah renovate kot. jumpe makcik cleaner, dan aku pun bertanya, "kak ros mane ye?" diorang terpinga2? kenape ye? aku pun pelik! den aku nak gerak kuar, terjumpa plak orang lain kt c2, "ko cari kak ros?" (jap jap...lek lu...sambung perenggan bawah ye.hihi)

ting? lif bunyi! lif bukak! alamak? ade org dlm tu! den dia bertnya "awk nak gi mane ni zz?" "err, sy sbnanye nk gi tgkat 10, pantry kak ros tu ha...tapi? sy tsalah floor..huhu" hahahah!! gotcha! nadi gelakkan aku!! huhu!! dia nak msukkan cite ni kat 'whoot2' dia. n she proove it! huhu. awk gelakkan sy ye, n pwincezz pun same! huhu.

sriusly, dis week byk kali kot aku tsalah floor. cume aku xbcerita je kt pwincezz.hihi..tapi hr ni, dah tak terbendung dah..terima je la. ok finale b4 i stat my weekend! have a gr8 weekend guyzz!!!

2 comments:

Nadnadnadnadnadiiiiii said...

hik hik.. saya menantok, tu yang saye berblog... kalau tak, mungkin crita ni tak masuk... jadi kita salahkan menantok ni..ish, jahat tul dia kan, pasal dia crita ni kantoi kat bloggg....

my-niezzareena said...

mallllluuuuuuuunyeeeeee..... weeee!!!