Saturday, August 14, 2010

Its raining...

hujan hari ni...1st time hujan since aku kat kuching. selalu ckp ngn pap, esp on d way gi surau pagi, elok je cuaca time pose2 ni ye pap. kelmarin, semalam, panas..poloh2 dibuatnye. tup tap tup tap, hujan hari ni. mudah2an hujan rahmat.

khamis...big agenda, berbuka sambil celebrate birthday mom & ee. ya, advance actually for Ee, since sume dah ade kt cni, y not? hihi. hadiah dah ade, ape lagi ye...pwincezz ckp jom tambah kek. white choc mac. feveret turun temurun rupenye. actually my pwincezz xtau feveret cake mom, but she picked her faveret as another present. wen we asked mom? ya..mom pun suke cake ni rupenye. hihi. gud then!

b4 det, jln2 kat spring..ya its a shopping mall. kat sane pun ade shopping mall, tapi? ade aku kesah? ni shopping mall kt kuching, hihi...so nothing to ask. jalan2 cari barang, cari hdiah utk Ee, aku n pwincezz asyik pk hadiah mom, Ee jeles sbab dia still xdpat hadiah. hihi. aku bukan ape, Ee ngn aku ni, spesis lebih kurang same. cerewet gils! hihi..

jumaat...as usual, after sahur, sharp 0520 pap akan bukak pintu bilik, tanda dia dah redy nak gi solat subuh kat surau darul falah. aku lak, memang dah lame siap, tunggu bunyi pintu tu jek. hihi. tu cerita pagi, tengahari nye plak? hanta pap gi ofis, hanta Ee gi tusyen. aku & pwincezz? hihi... we r not working, we r not study to sit pmr, so..kami jalan2 cari makanan utk berbuka nanti.

destinasi? bazaar ramadhan pasar satok. pegh! happening tempat ni. just like old days! terjumpa balik kuih2 tradisional s'wak, susunan juadah yg sangat menarik utk menambat hati sesape yang berpose. hihi. hari ni berbuka dengan menu bazaar ramadhan pasar satok le. penuh jugak tangan pegang plastik, tapi? masih terkawal. gud gud!

No comments: