Friday, August 6, 2010

Yay!! dah kuar gak!

Alamak? jatuh cinta lagi! new United away kit unveiled! cantik siot! even for me away ni lagi cantik, maybe bcoz of design dia, tapi home kit will be d priority. Red jersey owes be my 1st choice!!

Baru je roger abang pasal bnda ni, skali? "G, abang dh tgk semalam lagi la...lambat la ko..hahah" huh! xmo kawan abang dah. yele, hr tu kan aku cuti, so det...nk tgk internet ni, kena tggu pc ofis le. Xpe2, nt aku upgr8 fon aku ni. nk lawan BB abang tu! hihi.

Adek pun aku dah roger, skali lg abang dah lead aku. abang dah hnta mms lagi kt adek? ciss! adek dah sebok tnya, "bila kte nak pkai ni bg'G" n ni jawapan klishe aku. "bila tiba masanye...hihi". InsyaAllah dek, before raya ye. Since new season just around d corner, tak besh gak klu xde jersey baru kan...

Cume skang ni?? hihi...nk kna propose awal skit kt my Pwincezz mata bulat tu, xleh main redah n bli tibe2 je. nanti dia geleng kpala, baru tau."ish, x abis2 ngn jersey bola!!" ha, kan dah kena. Xpe, dis time kta bli same2 ye, so det leh layan game MU sama2 kat Paroi Trafford tu. hihi besh2!!jap jap, Flora Trafford gak (new venue ha). haha!
Ha, this sunday, new season begin! battle between rival Chelsea to get d Community Shield! perang dingin yang ntah bape kalinya bermula lagi. so get ready guyz! sayang? ready? hihi..kita layan ye!

1 comment:

Mrs Sayang said...

helllloooo cik Abg....nk beli jesey ye..manyak chantekkk...ok2 but not now cz price stil mahal lgi....chetttt....Hubby kne decide nk beli away ke home....xleh both...hihihi...pwincez control nih..hahaha