Monday, August 23, 2010

Hari yang dinamakan sabtu

mm...mcm biasa, hari isnin, syndrom sleepy menghantui diri. kalau tak mengantok, abnormal namenye. cume bezanye, lebih ngn kurang ngantok je. hihi.

Rewwinndd!!<<<
pagi ni (Sabtu, 210810) plan nak bangun lambat sikit. sikit je, xleh banyk. lebih2 lagi dalam bulan pose ni. no no. ya, lepas sahur tadi, tunggu waktu subuh plak. kite dok sebuk pk waktu imsak. aku plak, dah biasa lebih utamakan waktu subuh dari waktu imsak. selalu ingat, waktu imsak bukan waktu sahur abis, tapi masuk je azan subuh, then br xleh makan. cuma imsak tu persediaan sebelum sampai masa sebenanye.

lepas je jemaah subuh ngn pwincezz mata bulat, tido balik. huhu. qada' waktu hari2 keje. hihi. zzzzz...mm best tdo. den bangun?? as expected la, xleh lambat sgt kan...hihi. sebab? ade program hari ni. ada 2 program hari ni, 1, pwincezz ajak dating2 (oit, dating ngn isteri ye,xpe..), 2, pulang ke teratak bonda di seremban (oooh, rindunye bonda dan ayahanda di sana). so ptg ni? meriahla waktu berbuka aku & pwincezz.

dan?? adi hamiz & ila damiaa will join d club! after det 'melodi raya', diorang xde program during dis weeken. dr hari tu mama ayah pelawa adek2 aku ni gi seremban, alang2 dalam bulan ramadhan ni, boleh join berbuka, bertarawikh, bersahur ngn family aku. hihi. besh besh!

so, @ one utama, pwincezz bought several things, shoes, sunglass, pants and jacket. kire seberdiri la tu. my pwincezz ni senang, klu dah suke tu, amik je, xde cerewet cam aku ni. huhu. for me? nothing..blm ade rs nak membeli, cume tgh gilakan 2 benda je. ape bendanye? xpelah..

mm, baru aku prasan, gamba aku xde..huhu..xpe2, maybe kt fon pwincezz ade. hihi.


ha, ni la bendanye yg ktorang dok jenguk2 ke bawah. mm, scene kampung, klasik, ade bazaar, kuih muih tradisional sume ada...gi la OU,kt centre court ye.

around 1600 pm, ktorang gerak blk seremban. sampai sane 2 jam before brbuka. mm, ade masa lagi nak gi bazaar, jom! bile time berbuka, pegh...sume nampak sedap. hihi. biasele, dah nama pun berbuka..bertarawikh? mm..kat surau taman umah aku, just like old days. surau ni dr zaman aku sekolah rendah dlu, sampai skang, jemaah tetap ada, tetap meriah. gud gud.


alhamdulillah, everythings fine..setiap yang berlaku hari ni, bagi aku sempurna.

No comments: