Friday, July 16, 2010

Break1st Free

Assalamualaikum & selamat pagiii!! wah! cerianya pagi ni!! Alhamdulillah... ku mulakan pagi ni dengan senyuman dan syukur ke hadrat Allah. Perasaan aku ni jugak didorong oleh penampilan aku kot..no kot, memang ye. Ni sume atas idea dan dorongan mrs pwincezz mata bulat, sekali tgk, macam pelik, tapi kali kedua tengok, dan seterus2nya? hihi...xpelah...biarlah mrs pwincezz yang jawab. hihi.

Pagi ni jugak, ade insan yang bermurah hati menaja sarapan untuk seluruh Matraders. Orang jauh, tapi hatinya sentiasa dekat ngn Matrade. Seperti yang dijangka, mendapat sambutan dan sokongan yang baik drpd sume orang. Gud gud! Seperti yang dijangka jugak, makanan laris dan macam scene hari raya dah. Cuma bezanya xde sate, hihi.

Aku, semeja dengan my beloved wife, Zarith Sofia and her closed colleagues, Nadi (kembar pwincezz), CC Normah (yg makin cute since pwegnant ni, hihi), Kak Sanissah (slow n stedy je dia mamam,hihi) and Bro Suhaimi (owes cooolll). Makan tanpa memilih, setiap kunyah dan rasa, sedap je.

Well, a gud start for today. Untuk insan yang pemurah & baik hati, bukan untuk pagi ni je, tapi jua untuk insan2 yang sama di luar sana, moga dimurahkan rezki dan sentiada berada dalam rahmatullah..InsyaAllah.

Syukran yazilan. Have a nice day!!

2 comments:

Mrs Sayang said...

syiokkkk nyee nari2...gewam je rse nk nari2..dh lme kot xdancing dancing nih...xmo la tarian kipas...jom hubby kta g Bora Ombak..nari salsa..hihihi

Mr Hubby said...

sayang...sayang comment salah post ni ye?? cite nari2 kat atas, bkn yg ni..tp asl sayang, ok jerr...hihi!! mmuahh..xmo nari2 dpn owang, hubby maluuu..